مدیرعامل نوکیا: تا 2016 با سیمبین گوشی تولید می‌کنیم
IT & COMPUTER
وبلاگی برای دوستان رشته کامپیوتر

اگرچه شرکت نوکیا به صورت رسمی اعلام کرده که در جریان تولید گوشی‌های هوشمند تمرکز خود را از سیمبین به سیستم‌عامل ویندوز فون 7 مایکروسافت انتقال خواهد  داد، اما اخبار جدید منتشر شده  از سوی این شرکت حاکی از آن است  که نوکیا تا سال 2016 میلادی به تولید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیمبین ادامه داده و از این سیستم‌عامل پشتیبانی خواهد کرد.



"استیفن  ایلاپ"(Stephen Elop) مدیرعامل نوکیا در گفت‌وگویی با وبلاگ رسمی این شرکت موسوم به Nokia Conversations توضیح داد که قصد دارد همچنان به پشتیبانی از سیستم‌عامل سیمبین ادامه دهد.



او خاطرنشان کرد که با وجود انتقال تمرکز فعالیت‌های نوکیا به سیستم‌عامل ویدوز فون 7،  باز هم سرمایه‌گذاری بر سیمبین ادامه  خواهد یافت و دست‌کم تا سال 2016 میلادی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیمبین تولید  خواهد شد که البته در طول این  دوران سیستم‌عامل اصلی و اول برای تولید گوشی‌های هوشمند نوکیا ویندوز فون مایکروسافت خواهد بود.



خبر یاد  شده به این معنی خواهد بود که اگر کاربران در حال حاضر گوشی‌های هوشمند نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل سیمبین را خریداری کنند، همچنان پشتیبانی این شرکت را در اختیار خواهند داشت.



 



نظرات شما عزیزان:

محمد امی
ساعت18:30---8 خرداد 1390
سلام.وبلاگ زیبایی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را با نام «انجمن منتظران ظهور(آنتی لوسیفر) » به ادرس www.antilusifer.tk لینک کنید و در قسمت نظرات سایت ما به ما خبر دهید تا ما نیز شما را لینک کنیم....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 8 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 70214
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1